Σελίδες

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Παρεξήγηση

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!
Σας μεταφέρουμε την τηλεφωνική συνομιλία (απομαγνητοφωνημένη) που υπέκλεψε ο σούπερ κοριός της Χελώνας πριν μία ώρα.

ΑΝΓΚ: Γιά;
ΓΑΠ: Έλα γλυκιά μου, εγώ είμαι, ο Γιώργος.
ΑΝΓΚ: Πάλι εσύ; Τι τέλεις επιτέλους από τη ζωή μου; Μου έφαγες τα νειάτα μου! Ψεύτη!
ΓΑΠ: Ε μη μου τσαντίζεσαι τώρα. Δεν έφταιγα εγώ. Αυτός ο Μπέννυ ήθελε τσαμπουκάδες. Και του το έλεγα: 'Χοντρέ άσε τις παπαριές. Δε σε παίρνει. Εγώ θα πληρώσω το μάρμαρο πάλι.'
ΑΝΓΚ: Τι του φταίγανε τα παιδιά Γιώγος και τα έντιωξε; Τι ντουλειά τους κάνανε. Τι σόι γουφιάνοι είναι; Και μετά διέγευσε στα μήντια ότι και καλά φύγανε για να πάγουν οδηγίες.
ΓΑΠ: Μα κάπως έπρεπε να περάσουμε το μύνημα της αντίστασης...
ΑΝΓΚ: Πάψε ποταπέ πγωθυπουργίσκε! Και ποιός σου είπε ότι μπογείτε να κάνετε αντίσταση;
ΓΑΠ: Μα...
ΑΝΓΚ: Γιώγο σου το είπα καταρά και ξάστεγα. Και στον καμπινέ να πηγαίνεις, θα με παίγνεις τηλέφωνο! Αυτά τα τσουτσουνίσματα πεγί εσωτερικής κατανάλωσης τέλος! Το είπα και του Φαν Γομπάι.
ΓΑΠ: Μα πρέπει να μου δώσεις τα λεφτά. Γκρινιάζουν οι τραπεζίτες. Και θα μαζέψω και τον χοντρό.
ΑΝΓΚ: Δε ξέγω. Θα μιλήσουμε το βγάδυ με τον Νικολά και θα δούμε. Τα συμβόλαια για την ενέγεια από τον ήλιο να έχεις μαζί. Α... ξέχασα... Τα πετγέλαια σου θα τα μοιγάσω με τον Νικολά. Μπάϊ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλό!!!

Ανώνυμος είπε...

αχαχαχα
Να σαι καλά ρε φίλε!